משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

אימוץ גור כלבים

אתם רגע לפני אימוץ גור כלבים? המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

לפני שמתחילים תהליך של אימוץ גור כלבים ישנם מספר קריטריונים חשובים שצריך לקחת בחשבון. כמו את גודל הכלב, הגיל וגזע גור הכלבים. כך תוכלו למצוא האם גור הכלבים עונה על הצרכים שלכם ומתאים לאורח חייכם.

ישנם סוגי גורי כלבים רבים בעלי גזעים שונים, גדלים וצבעים שונים. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין גזעי הכלבים יכולים להיות בצורתם כמו בצורת הראש ובאוזניים או באישיותם.

ישנם סוגי כלבים אנרגטיים וקופצניים יותר וישנם סוגי כלבים פחות אנרגטיים ורגועים.

לדוגמא שיצו ופומרניין הם כלבים בעלי פנים שטוחות עם עיניים גדולות. ולבולדוגים הצרפתיים יש אף ארוך ולסת ארוכה לעומת גודלם עם זנב ארוך ומתולתל מאוד בקצהו.

לסוג גורי הכלבים המלטזים ישנו גוף קטן עם רגליים דקות ופרווה. בדרך כלל הם בצבעי לבן או חום, לרוב צבעי גורי הכלבים המלטזים הוא לבן.

עלינו לדאוג לגור הכלבים כמו שהיינו דואגים לילד שלנו. מזון לגורים, כלוב אילוף במידה וצריך, פדים לגורים , חטיפי אילוף לכלבים והרשימה עוד ארוכה.

בסופו של דבר גורי כלבים הם כדורי הפרווה קטנים וחמודים. הם תמיד מוצאים דרך להיכנס לליבנו ומשאירים שמחה ואושר על בעליהם ומשפחתם.

אין ספק שגורים הם החיות הכי חמודות על פני כדור הארץ. הם כל כך מקסימים, כל כך חמודים, והם מסתדרים עם כל אחד. כולנו אוהבים כלבים, אבל איזה סוג של גור כלבים המתאים ביותר עברנו?

על איזה סוג גורי הכלבים האהוב ביותר יכולנו לדון כל היום. אך אם אתה רוצה לדעת איזה גזע כלבים הוא הנכון ביותר עבורך אז כדי שתמשיך לקרוא!

יש רשימה אינסופית של סוגי גורי כלבים שאפשר לבחור, אך חשוב לדעת איך לבחור נכון את החבר הפרוותי שלך. אימוץ גור כלבים היא החלטה עם מחשבה.

האם חשבתם פעם איזה גור יתאים ביותר לאורח החיים שלכם?

כולנו רוצים להביא גור הביתה לארח לנו חברה או שישחק עם הילדים. קשה להחליט איזה סוג גור הכלבים יהיה הטוב ביותר עבורנו.

בחרנו שלושה גזעים שתוכל להכיר במאמר זה –  שיצו,  פומרניין ובולדוג צרפתי.

אימוץ גור כלבים - שיצו

שיצו – שיצו הוא זן כלב קטן ופרוותי, שמשקלו בדרך כלל 10-20 ק”ג.  הוא מגיע לגובה של עד 7 סנטימטרים. צבעי השיצו הם בדרך כלל שחור ולבן או אדמדם ולבן. אך מדי פעם יכולים להיות חומים ואפילו בצעי שמנת.

שיצו הוא אחד מזני הכלבים קטנים ואנרגטיים. הם במקור מיפן וגדלו למטרת כגזע כלבי לוויה.

גזע זה ידוע גם בשם Shiba Inu היפני. השם “Shizu” הגיע מאזור ביפן בשם Shizuoka שבו כלב מסוג זה שגשג. כיום, השיצו זכתה לפופולריות רבה במדינות כמו אמריקה וצרפת בגלל הגודל הקטן שלו.

ישנם שאומרים כי שיצו מתואר כהכלאה של סוגי הכלבים פקינז וגזע הכלבים להאסה אפסו. אך אין הוכחה חד משמעית לכך ששני הגזעים הללו גודלו יחד כדי לייצר גזע זה. לגזע כלבים קטן זה יש פרווה ארוכה וחלקה עם כתמים באוזניים וברגליים. צבעי גזע כלבי השיצו הם לבן, שחור, כסף וזהוב.

אימוץ גור - פומרניין

פומרניין

פומרניין – הפומרניין הוא אחד מגזעי הכלבים הפופולריים ביותר בעולם. הפומרניינים הם זן כלבים קטן, חמוד ורך המגיע לגדלים שונים. גזע זה נקרא על שם מקורות  המוצא שלו: פומרניה ויפן.

גזע כלבי הפומרניין נחשב כגזע כלבים שפיץ. לרוב גזע כלבי הפומרניין נתפס לעתים קרובות כגור כלבים ביתי בגלל גודלו הקטן. אך הם גם מאוד נאמנים ואהובים כלפי בעליהם.

הפורמניינים ידועים כסוג גורי הכלבים נאמנים, ידידותיים ואהובים מאוד ביותר על משקי בית רבים לאורך מאות שנים. אחד המאפיינים הבולטים ביותר שלהם הוא הפרווה והעבה הנעימה למגע שלהם. הפומרניינים דורשים טיפוח מינימלי כדי לשמור על מראה הפרווה שלו.

בולדוג צרפתי

בולדוג צרפתי

בולדוג צרפתי – ניתן לראות את הבולדוג הצרפתי כאחד הגזעים הוותיקים באירופה. שכן הוא שימש ככלב מלווה במשך שנים כה רבות. הם שובבים וטובים עם ילדים, אך הם זקוקים לשפע טיפוח כדי לשמור על הפרווה בריאה ומבריקה. אך הם מהווים שמחה למשפחות רבות בישראל ובעולם.

בולדוג צרפתי הם זן כלבים ייחודי מכיוון שהם גדלו בצרפת. יש האומרים כי אנשים ראו אותם עוד לפני 1800 שנה.

הבולדוג הצרפתי מאוד פופולריים בשל היותם שובבים וידידותיים. מה שהופך אותם לשותף טוב לילדים. עם זאת, הם זקוקים לטיפוח רב כדי לשמור על העורם ולשמר את הפרווה בריאה ומבריקה.

לסיכום, יש אנשים שמעדיפים כלב קופצני ומלא אנרגיה. בעוד שאחרים רוצים כלב רגוע יותר שאינו צריך הרבה מאמץ לטיפול מציידנו. מקווים שמאמר זה עזר לכם למצוא את הגור המושלם עבורכם!

קטגוריות מבוקשות באתר:

אוכל לכלבים | תזונה טבעית לכלבים | משחקים לכלבים | אמפולות לכלבים 

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן