פסח שמח! 25 ש"ח מתנה לרכישה באתר>> קוד קופון: Passover
ברכישה מעל 150 ש"ח | ללא כפל הנחות וקופונים | בתקוף עד 30.4.2025
משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

אוכל מומלץ לכלבים

מותגי מזון לכלבים - כל מה שרציתם לדעת

ישנם המון סוגי אוכל לכלבים.  הכלל החשוב ביותר לפני רכישת מזון לכלבכם הוא שצריך להבין קודם כל מהם סוגי המזון הטובים ביותר שמיוצרים במיוחד לגזעים ספציפיים. אוכל לכלבים מומלץ צריך להיות עתיר בחלבון ודל בפחמימות. צריך להכיל איזון של חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6. לספק ויטמינים ומינרלים לקידום בריאות תקינתו הגופני של כלבכם, להיות טעימים לבלוטות הטעם של הכלב. כמו כן לדאוג שסוג האוכל לכלב יהיה בעל כמות מספקת של סיבים למניעת עצירות או שלשולים. ואינם יכילו חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים.

בשל ריבוי מותגים שונים בשוק ותחרות גדולה בענף מותגי המזון לכלבים, כיום קשה לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור הכלב שלכם. אם אתם דואגים לכלבכם ומעוניינים להבין איזה אוכל מומלץ לכלבים ביותר, המשך לקרוא את המאמר!

כולנו יודעים שחיות מחמד דורשות תשומת לב ותשומת לב מתמדת. אבל לא תמיד העבודה קלה. ככל שאנו יודעים יותר על הצרכים וכיצד לטפל בהם, כך קל לנו ולהם.

איך נבחר אוכל מומלץ לכלבים ?

חלק מהדברים הקשים בגידול כלב הוא בחירת המזון לכלבים. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ.  זה יכול להיות קשה למצוא אחת שמתאימה לצרכי הכלב שלנו, להגבלות התזונה או לאלרגיות אשר הכלב זקוק להם.

אבל אם אתה מרגיש מבולבל מכל המידע שקראת עד עכשיו, אנחנו כאן כדי לעזור! עשינו עבורך את כל המחקרים וצמצמנו את האפשרויות שלך לרשימה של מבחר סוגי אוכל מומלץ לכלבים מהמותגים המובילים בארץ ובעולם, שלדעתנו עונים על כל הקריטריונים שתזדקקו להם בתזונה של הכלב שלכם.

אוכל מומלץ לכלבים - אולטרה פיד - ULTRA FEED

אולטרה פיד הוא מזון לכלבים סופר פרימיום המגיע במספר טעמים. מזון איכותי ביותר אשר המרכיב הראשון בו הוא בשר. מזונות סופר פרמיום יכילו חלבון ממקור חי, ואילו הפחמימות יהיו פחמימות מורכבות. כגון אורז ולא תירס. אולטרה פיד הוא מותג מזון לכלבים שיהיה בריא וטעים לכלבך, מבלי שתאלץ לקרוע את הכיס .

 חלקם של שקי האולטרה פיד מגיעים מחולקים ל5 אריזות. זאת על מנת לשמר את טריות המזון לכלבם לאורך זמן. שקי המזון של אולטרה פיד מגיעים בטעמי בשר עוף ודג והם אוכל לכלבים מומלץ מאוד!

טייסט אוף דה ווילד - Taste of the Wild

לפעמים אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו אך לא עם טייסט אוף דה ווילד. הרבה מזון כלבים זול מיוצר מרכיבים באיכות ירודה או ממולא בחומרי מילוי. טייסט אוף דה ווילד מתגאה בכך שהיא נותנת מחיר מאוד תחרותי ביחס לשוק, אך אם זאת גם נותנת עדיפות לשימוש ברכיבים באיכות גבוהה.

החלבונים במזון לכלבים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר לכלב שלכם. מזון לכלבים טייסט אוף דה ווילד תוכלו למצוא גם בשרים יוצאי דופן יותר, כמו פורל וביזון, ברשימת המרכיבים. לא משנה מה, המרכיב הראשון ברשימת המרכיבים הוא תמיד בשר, עופות או דגים. (לא דגנים או מילוי אחר).

מוצרי Taste of the Wild מיוצרים כולם בארצות הברית. למותג יש פרוטוקולי בטיחות ובדיקות על מנת להבטיח שהאוכל יהיה בריא ובטוח כאחד. כל המוצרים מיוצרים ללא צבעים, טעמים או חומרים משמרים מלאכותיים.

המותג מייצר מזון רטוב ויבש כאחד, כמו גם מזון לשלבים רבים בחייו של כלב: מזון לגור, מזון לכלב בוגר,מזון לכלבים מבוגרים וכלבים בהריון/הנקה. אוכל לכלבים ללא דגנים זמין גם לחיות מחמד הסובלות מאלרגיות או בקיבה רגישה.

אוכל מומלץ לכלבים - קאניס נייצר - CANIS NATURE

ידוע כבר זמן רב שתזונה משפיעה במידה ניכרת על בריאות הגוף וגם על הרגשות של הכלבים שלנו. קאניס נייצ’ר Canis nature מייצרת מזון סופר פרמיום העשוי מ-100% רכיבים טבעיים. קאניס נייצ’ר מהווה בחירה מצוינת עבור כלבים, מאחר ותהליכי הפסטור של המזון בטמפרטורה נמוכה עוזרים לשמירה על הערכים התזונתיים הטבעיים במזון לטריות לאורך זמן.

לקאניס נייצ’ר מתכונים וטעמים שונים בניהם תוכלו למצוא: עוף, דגים, והודו. גורם ההפתעה הגדולה של קאניס נייצ’ר הוא שהוא לא צריך הקפאה בשביל לאחסן את המזון. פשוט יש לשמור במקום קריר ויבש ולדאוג שהאריזות אטומות.

גוסבי - Gosbi

מקור המזון העיקרי של הכלבים שלנו חייב להיות בשר באיכות גבוהה. בסך הכל, דעתנו על מזון לכלבים של גוסבי טובה. זהו מותג המציע טווחים זולים ופונקציונאליים יותר ואיכותיים יותר. יחד עם טווחים איכותיים יותר וקצת יותר יקר.

אנו רואים כמה דוגמאות מעשיות על כמה מהמוצרים שלהם.  שנכנסים לחומר בהתאם למרכיבים המוצגים באתר האינטרנט שלהם Gosbi.com.

זהו ללא ספק מזון לכלבים באיכות טובה, עם אחוז גבוה של חלבון באיכות גבוהה. (סלמון ודגים מיובשים). בנוסף לפירות וירקות מומלצים ביותר במזון לכלבים.

הדעה שלנו על גוסבי היא כי מגוון הדגנים שלה טובה מאוד. בהחלט היינו מאכילים את הכלבים שלנו ללא כל דאגה (כלבים בריאים שאין להם בעיות הדורשות תזונה ספציפית).

בנוסף, מכיוון שהוא מיוצר בדגים ומכיל שפע של חומצות שומן אומגה. מוצר זה יעזור לשפר את הברק והטיפול בפרווה והפרווה של הכלב.

אוכל מומלץ לכלבים - אקוליבריה - EQUILIBRIA

מזון לכלבים של אקוליבריה מכיל בשר אמיתי באחוזים גבוהים. דבר ההופך אותו לא רק למזין יותר, אלא גם לטעים במיוחד בעיני הכלב. אוכל בריא ומזין אשר מומלץ על ידי תזונאים. המתכון המיוחד של אקוליבריה מכיל 100% חלבון מן החי, צמחי מרפא, מלא באצות עתירות במינרלים וויטמינים.

הפורמולה הייחודית של אקוליבריה תוכננה במיוחד כדי לענות על הצרכים השונים של כלבים וחתולים בהתאם למידותיהם, לשלבי חייהם ולצרכים ספציפיים אחרים כמו רגישות לעיכול ולעור.

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן