פסח שמח! 25 ש"ח מתנה לרכישה באתר>> קוד קופון: Passover
ברכישה מעל 150 ש"ח | ללא כפל הנחות וקופונים | בתקוף עד 30.4.2025
משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

טיפול במכרסמים – כל מה שעליכם לדעת לפני רכישת ציוד ומזון

טיפול במכרסמים

חיות מחמד הן לא רק כלב או חתול. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחליטים לגדל חיות מחמד ממשפחת המכרסמים. אוגרים, ארנבים, שרקנים וצ’ינצ’ילות הם חלק מהרשימה.

מדובר על חיות מחמד ידידותיות ונוחות מאוד לגידול. אך עדיין יש צורך בטיפול במכרסמים נכון ולספק להם את התנאים והמוצרים המתאימים ביותר.

איזה ציוד ומזון עלינו לרכוש?

ברמת המזון, מכרסמים יכולים לאכול פירות וירקות טריים, אבל הכי מומלץ הוא לספק עבורם על בסיס קבוע אספסת. האספספת היא צמח פורח ממשפחת הקטניות ומשמשת בעיקר כמזון משלים עבור המכרסמים. היא בעלת ערך תזונתי גבוה מאוד, עשירה בסיבים תזונתיים וחלבונים התורמים למערכת העיכול. כרסום החציר מסייע לבריאות ושיוף השיניים ובכך מונע צמיחת יתר של השן ובעיות דנטליות.

קיימות גם אספספות גורמה ותערובות איכותיות ומועשרות למכרסמים המכילות בד”כ ויטמין סי, ודגנים שונים כמו דוחן, כוסמין, חיטה ואפונה. אך קיימים גם מוצרים ללא דגנים ו 100% טבעיים שמונעות השמנה ושומרות על משקל בריא. בנוסף ניתן לספק חטיפים לארנבים או חטיפים לאוגרים מיצרנים מוכרים (לדוגמה קוניקפיק). הם יכולים להוות השלמה תזונתית מעולה ובריאה. אף על פי שניתן לשחרר את המכרסמים בבית (בהשגחה) את רוב היום הם יבלו בכלוב. את הכלוב יש למלא במצע נסורת / שבבי עץ שמונע ריחות לא נעימים ובעל כושר ספיגה מעולה של הצרכים. חשוב לזכור – ככל שהמצע איכותי ומוכר יותר כך הוא יעניק למכרסמים איכות חיים גבוהה יותר וימנע בעיות בריאותיות בעתיד.

לסיכום, גידול מכרסמים יכול להיות פתרון מעולה למי שאין את היכולת והזמן להשקיע בגידול כלב או חתול. ועדיין מעוניין להעניק איכות חיים וטיפול ראוי לחיית המחמד שלו.

כמובן שכל מכרסם שונה מהשני, ויש להתייעץ עם גורם מקצועי ומוסמך לפי רכישת המוצרים.

מצע נסורת דחוסה טבעי מצוין לכלובי מכרסמים, כלובי ציפורים, כלוב לארנב ובשירותי החתול. מונע ריחות לא נעימים. שבבי עץ דחוס בעלי כושר ספיגה גבוה של השתן. הוסף למועדפים.

חשוב מאוד לבחור מצע איכותי למכרסמים שלך אם זה ארנבים, אוגרים, שרקנים, ארנב ננסי. חשוב לדעת לבחור מצע איכותי. לדאוג למכרסמים שלך איכות חיים ומניעת בעיות בריאות.

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן