פסח שמח! 25 ש"ח מתנה לרכישה באתר>> קוד קופון: Passover
ברכישה מעל 150 ש"ח | ללא כפל הנחות וקופונים | בתקוף עד 30.4.2025
משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

אוכל לכלב

כמה פעמים ביום צריך להאכיל את כלבכם?

מספר הפעמים ביום שכלבכם צריך לאכול אוכל לכלב תלוי במספר גורמים. כמו גילו, רמת הפעילות היומית והבריאות הכללית שלו.

לוח זמנים ושגרת האכלה יומית יכולה לעזור לכלבכם לשמור על שגרת יום בריאה יותר. במאמר זה נדבר על כמה פעמים ביום הכלב צריך לאכול אוכל לכלבים, כיצד ליצור לוח הזמנים ושגרת האכלה המבוסס על צרכיו האישיים, וכיצד לתזמן את זמן הארוחות הטוב ביותר לכלבכם.

כמובן שנתאים את סוג מזון לכלבים לגיל הכלב. 
מזון לגורים נאכיל גורים, ו- מזון לכלב בוגר נאכיל כלבים בוגרים. 

מהו לוח הזמנים ושגרת האכלה לכלבים?

כאשר אנו מדברים על לוח זמנים של האכלת כלבכם אנו מדברים על הזמנים הקבועים. זמנים קבועים בהם אתם דואגים להאכיל את כלבכם על בסיס יום יומי.
זמן האכלה של כלבכם בשעות סדורות וקבועות (או בסמוך אליהם) בכל יום עוזרת לו לשמור על מערכת העיכול בריאה יותר והופכת את הצורך שלו לצאת החוצה למטרת צרכיו לצפוי יותר ועקבי יותר.

באיזו תדירות כדאי להאכיל את כלבכם במזון אוכל לכלב ?

לפני שתיצרו את לוח הזמנים ושגרת האכלה היומית של כלבכם, אתם צריכים להבין באיזו תדירות הכלב שלכם צריך לאכול על בסיס יום יומי. שגרה האכלה היומית תלויה במספר גורמים. כולל גילו, רמת הפעילות והבריאות הכללית שלו.

סוג המזון שתבחרו לכלבכם משפיע ויעזור לכם לקבוע מהי כמות המזון אשר כלבכם יצורך. מהי כמות המזון שיצרוך במהלך היום ובאיזה תדירות.

על גבי שקי המזון תמיד תוכלו לעיין בהמלצות שעל גבי תווית המזון של כלבכם. להתאים אותה לגודלו, הגזע שלו ולגילו. מידע זה ייתן לך ידע טוב יותר לגבי כמות המזון לכלבכם כמה הוא צריך לאכול בכל יום.
בהסתכלות על התווית של מזון שנקרא קאניס נייצ’ר כתוב שכלב השוקל 10 ק”ג צריך לאכול שקית ביום ששוקלת כ-240 גרם. ההמלצה הרפואית היא לחלק את כמות האכלה היומית בין פעמיים לשלוש ביום. ברגע שאתה יודע ומבין זאת, אתה יכול לחלק את הכמות לכמות הארוחות הרצויה בכל יום לפי שגרת היום שלכם.

תדירות ההאכלה תלויה בלוח הזמנים שלך. לדוגמא, אם אתה בבית במהלך היום, ייתכן שתעדיפו להאכיל את כלבכם בשלוש ארוחות ביום. אם אתה עובד מחוץ לבית, ייתכן שיהיה נוח יותר להאכיל אותו פעמיים ביום בבוקר ובערב. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על עקביות מכיוון שכלבכם מתרגל לשגרת האכלה השלו.

לא סגור על סוג המזון לכלב שלך?

מותגי מזון לכלבים - כל מה שרציתם לדעת

אוכל לכלב - מתי הזמן הטוב ביותר להאכיל את כלבכם ?

תלוי בשגרת היום שלכם. אתם צריכים וחייבים לקחת בחשבון את גילו ורמת הפעילות של כלבכם. בדיוק כפי שלא תרצו לאכול ארוחה גדולה לפני היציאה לחדר הכושר, הכלב שלכם לא צריך לאכול ארוחה גדולה של אוכל לכלבים לפני או אחרי זמן משחק. זה יכול להוביל למצב מסכן חיים הנקרא נפיחות. במיוחד אצל כלבים מגזעים גדולים.

אם אתם עדיין לא בטוחים באיזו תדירות אתם צריכים להאכיל את כלבכם, כמה אוכל לכלבים לשים בקערה, התייעצו עם הווטרינר שלכם. הם מכירים את הכלב שלכם/ את סוגו ויכולים להגיד לכם כמה עליו לאכול ומתי. על סמך גילו, בריאותו ורמת פעילותו..

הווטרינר שלכם עשוי גם להציע עצות לשיפור הרגלי האכילה של כלבכם. לדוגמה, אם הכלב שלך אוכל מהר מדי, הם עשויים להציע שינויים שיעזרו לו להאט את קצב האכילה ולעיכול טוב יותר של האוכל. לדוגמה קערת האכלה איטית לכלב

לקטגוריות נבחרות באתר :

משחקים לכלבים | אוכל לכלבים | כלוב אילוף | גדר לכלב

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן