5% הנחה לרכישה באתר קוד קופון: sale5
ברכישה מעל 150 ש"ח | בתקוף עד 31.5.2024 | ללא קטגוריית דיל זוגות וכפל הנחות
משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

מניעת קרציות בכלבים | פרעושים לכלבים – כל מה שרציתם לדעת

מניעת קרציות ופרעושים

הגן על הגור שלך: מדריך מקיף למניעת פרעושים וקרציות לכלבים

כבעלים של כלבים, אין דבר חשוב יותר מאשר לשמור על החברים הפרוותיים שלנו בריאים ומאושרים. אחת הבעיות הנפוצות והמתמשכות ביותר איתם מתמודדים כלבים היא נגיעות של פרעושים וקרציות. הטפילים הזעירים האלה לא רק גורמים לכלבים שלנו לאי נוחות ומגרדים, אלא שהם יכולים גם להעביר מחלות קשות. לכן יש חשיבות מכרעת לנקוט באמצעי מניעה נגד פרעושים וקרציות. אבל עם כל כך הרבה מוצרים ושיטות זמינים, זה יכול להיות מבלבל לבחור את המוצר הנכון עבור הכלב שלך. כאן נכנס לתמונה המדריך המקיף הזה. אנו נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על מניעת פרעושים וקרציות, החל מזיהוי סימני זיהום ועד לבחירת המוצרים הטובים ביותר לצרכים הספציפיים של הכלב שלך. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להגן על הגור שלך מפני הטפילים המציקים האלה וליהנות מחיים מאושרים ובריאים יותר ביחד.

מהי קרצייה?

מניעת קרציות ופרעושים זה סיפור בפני עצמו .
קרציות הן טפילים החיים על גופם של בעלים החיים וניזונים מדמם לאחר שהקרצייה מטפסת על חיית המחמד היא מפרישה מעין חומר הרדמה מקומי, נושכת ואז נצמדת אל כלי דם.
הקרציות נפוצות יותר בחודשי הקיץ עם זאת, חשוב להקפיד על הדברה לאורך כל עונות השנה!
קרציות הן גורם משמעותי בהעברת מחלות בין בני אדם ובעלי חיים.
הן אוהבות בעיקר להתחבא על חיית המחמד ולכן תמצאו אותן במקומות האהובים עליה הם:

  • עפעפיים
  • אוזניים
  • מתחת לקולר
  • על הרגליים הקדמיות,
  • במרפקים
  • בין אצבעות הרגליים
  • במפשעה ומתחת לזנב
קרצייה

הבנת הסכנות של פרעושים וקרציות לכלבים

פרעושים וקרציות הם לא רק מטרד עבור הכלב שלך, הם יכולים גם להוות סיכונים בריאותיים חמורים. פרעושים יכולים לגרום לגירוי בעור, נשירת שיער ואנמיה אצל כלבים. הם יכולים גם להעביר תולעי סרט ומחלות אחרות, כמו ברטונלה, שעלולות לגרום לחום, הקאות ובעיות לב. קרציות יכולות גם לגרום לגירוי עור ואנמיה אצל כלבים, אך הן ידועות בעיקר בהעברת מחלות כמו מחלת ליים וקדחת הכתמים של הרי הרוקי.

חשוב לציין שלא לכל הכלבים יהיו אותן תגובות לפרעושים וקרציות. כלבים מסוימים עשויים להיות רגישים יותר לנשיכות, בעוד שאחרים עשויים שלא להראות תסמינים כלל. עם זאת, גם אם הכלב שלך אינו מראה סימנים של זיהום, עדיין חשוב לנקוט באמצעי מניעה כדי להגן עליו מפני סיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

איך נפטרים מקרציות?

אם מצאתם קרצייה על חיית המחמד שלכם אל תנסו לתלוש אותה עם הידיים, אלא השתמשו בפינצטה וכפפות!
השלב הראשון הכינו כוס עם מעט אלכוהול – על מנת לוודא הריגה, לאחר מכן עדיף שתשתמשו בכפפות חד פעמיות, קחו פינצטה ותנו לתפוס את הקרצייה כמה שיותר קרוב לעור של הכלב על מנת לתפוס אותה מהפה ככה תמזערו את הסיכום שהיא תיקרע ותישאר חלקית בתוך הכלב, לאחר ההוצאה אל תמעכו את הקרצייה!!  ריסוקה ישחרר את הביצים שבתוכה לסביבה ובגלל גודלן הזעיר סביר להניח שלא תמצאו אותן!
אם הקרצייה ממוקמת באזור העפעפיים, מסביב לפה או באוזניים, הכלב עלול להיבהל. ולכן עדיף לפנות לעזרת וטרינר.
המשיכו לעקוב אחרי הפצע, בכדי לוודא שהוא מחלים ללא זיהום. אם מתפתח זיהום: אדמומיות, נפיחות או מוגלה, קחו את הכלב לווטרינר.

פרעושים לכלבים , מה עושים ?

משתמשים במוצרים נגד פרעושים וקרציות !
בעבר היה קשה במיוחד להיפטר מפרעושים וקרציות בשל גודלם ויכולת ההתרבות המהירה שלכם. אך עם המוצרים הבאים, תוכלו לעצור את התופעות הללו בזמן. וכמובן להעניק לכלב/חתול שלכם פרווה בריאה ונקייה:

קולר סרסטו –  קולרים נגד פרעושים נכרכים מסביב לצווארם של כלבים. ובין הקולרים הפופולריים ביותר כיום להיפטרות ממזיקים הוא קולר סרסטו לכלב. הקולר הייחודי הזה, שמיוצר על ידי חברת Bayer. מותאם לכלבים וגם חתולים. והודות להרכב הייחודי שלו, קולר סרסטו לכלב מתאים גם לגורים (חתולים – מגיל 10 שבועות, כלבים – מגיל 7 שבועות).

קולר סרסטו מכיל 2 חומרים פעילים שהם עדינים כדי לא להזיק לחיות המחמד שלכם. אך חזקים מספיק כדי להילחם בפרעושים וקרציות. הקולרים של סרסטו מחזיקים מעמד עד 8 חודשים, והחומרים הפעילים בהם מגיעים עד לאזורים מרוחקים. כך שגופם של כלבים וחתולים יהיו מוגן לכל אורכו למשך חודשים רבים.

אמפולות לכלבים – מוצר יעיל נוסף להרחקת פרעושים וקרציות. אמפולות נגד פרעושים מכילות חומרים פעילים שעוזרים להרחיק קרציות ופרעושים וגם למנוע מהם להטיל ביצים בפרווה. השימוש בתכשיר הוא פשוט מאוד: יש לטפטף את הנוזל על העורף כדי שהוא לא יוכל ללקק אותו ולא לקלח את הכלב יומיים לפני הטיפול, וזה הכל. באמצעות פעולה פשוטה אחת. אמפולה נגד פרעושים עוזרת להרחיק מזיקים במשך מספר חודשים.

תכשירי ניקוי לפרווה – אמפולות נגד פרעושים וקרציות, קולר סרסטו ומוצרים דומים עוזרים להרחיק קרציות ופרעושים. אך חשוב לבצע גם פעולות שימנעו הופעה מחדש של מזיקים או ידחיקו את התופעה עד כמה שניתן. שימוש במרכך, שמפו לכלב ושמן המיועד לפרווה באופן קבוע יעזור לשמור על הפרווה של חיות המחמד שלכם נקייה, נעימה, והכי חשובה – נטולת מזיקים.

סוגי מוצרים למניעת קרציות ופרעושים

ישנם מספר סוגים שונים של מוצרים למניעת קרציות ופרעושים הזמינים בשוק. אלה כוללים טיפולים מקומיים, תרופות דרך הפה, קולרים, תרסיסים, שמפו ואבקות. לכל סוג של מוצר יש יתרונות וחסרונות משלו, והבחירה הטובה ביותר עבור הכלב שלך תהיה תלויה בצרכים ובאורח החיים הספציפיים שלו.

תרסיס פרנטליין ואמפולות שמים ישירות על עור הצוואר או הגב של הכלב שלך.
הם פועלים על ידי הרג פרעושים וקרציות במגע ויכולים לספק הגנה עד חודש.
תרופות דרך הפה כמו Bravecto, ניתנות לכלב שלך בצורה של טבלית לעיסה. הם פועלים על ידי הרג פרעושים וקרציות מבפנים החוצה ויכולים לספק הגנה עד שלושה חודשים.

קולר סרסטו לובשים סביב צווארו של הכלב והוא משחרר חומר כימי שדוחה וקרציות. הוא יכול לספק הגנה עד שמונה חודשים. להגנה נוספת אפשר לשלב שמפו לכלב נגד קרציות ופרעושים.

תרופות טבעיות למניעת פרעושים וקרציות

אם אתם מחפשים חלופה טבעית למוצרים כימיים למניעת קרציות ופרעושים, קיימות מספר אפשרויות. אלה כוללים שמנים אתריים, כגון לבנדר ונענע, שניתן למרוח על הצווארון או המיטה של הכלב שלך. אתה יכול גם להכין תרסיס פרעושים וקרציות משלך באמצעות מרכיבים כגון חומץ תפוחים, מיץ לימון ומים.

חשוב לציין שתרופות טבעיות עשויות לא להיות יעילות כמו מוצרים כימיים ועשויות לדרוש יישום תכוף יותר. בנוסף, כמה שמנים אתריים יכולים להיות רעילים לכלבים אם הם נבלעים, לכן חשוב לעשות את המחקר ולהתייעץ עם הווטרינר שלך לפני השימוש בתרופות טבעיות כלשהן.

כיצד ליישם נכון מוצרים למניעת פרעושים וקרציות

לא משנה באיזה סוג מוצר למניעת קרציות ופרעושים תבחרו, חשוב ליישם אותו כראוי כדי להבטיח יעילות מרבית. לפני החלת מוצר כלשהו, הקפד לקרוא את ההוראות בקפידה ולפעול לפיהן במדויק.

עבור טיפולים מקומיים, חלקו את פרוות הכלב שלכם בבסיס צווארו או בין השכמות שלו ומרחו את תכולת האמפולה ישירות על העור. הקפד להימנע מלהכניס את המוצר לעיניים או לפה. עבור תרופות דרך הפה, פשוט תן לכלב שלך את טבלית הלעיסה לפי ההוראות.

בעת שימוש בצווארונים, הקפד להתאים את ההתאמה כך שהיא לא תהיה הדוקה מדי או רופפת מדי. אתה אמור להיות מסוגל להכניס שתי אצבעות בנוחות בין הקולר לצוואר הכלב שלך. בעת שימוש בתרסיסים, שמפו או אבקות, הקפד לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולמרוח את המוצר באופן שווה.

מניעת פרעושים וקרציות לגורים

גורים פגיעים במיוחד להתקפי פרעושים וקרציות, מכיוון שמערכת החיסון שלהם עדיין לא מפותחת לחלוטין. חשוב להתחיל מוקדם במניעת קרציות ופרעושים, אך לא כל המוצרים בטוחים לגורים מתחת לגיל מסוים. הקפד להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לקבוע את התוכנית הטובה ביותר למניעת פרעושים וקרציות עבור הגור שלך.

לכל מוצר יש מגבלות גיל שונות, יש כאלה שיהיו בטוחות מעל גיל 8 שבועות, ויש כאלה שיהיו בטוחות רק מגיל חצי שנה. לכן הקפידו לקרוא את ההוראות בקפידה לפני השימוש בהם על הגור שלכם.

תפיסות שגויות נפוצות לגבי מניעת פרעושים וקרציות

ישנן מספר תפיסות שגויות נפוצות לגבי מניעת פרעושים וקרציות שעלולות להוביל לטיפול לא יעיל. אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר היא שכלבים בבית אינם זקוקים למניעת קרציות ופרעושים. עם זאת, פרעושים וקרציות עדיין יכולים למצוא את דרכם לביתכם, גם אם הכלב שלכם לעולם לא יוצא החוצה.

טעות נפוצה נוספת היא שתכשירים למניעת פרעושים וקרציות נחוצים רק בתקופות מסוימות של השנה. בעוד שההדבקות עשויות להיות נפוצות יותר בחודשים חמים יותר, חשוב להשתמש באמצעי מניעה כל השנה כדי להגן על הכלב שלך מפני סיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

סימנים של נגיעות פרעושים וקרציות בכלבים

חשוב להיות מסוגל לזהות את הסימנים של נגיעות פרעושים או קרציות בכלב שלך, כדי שתוכל לפעול במהירות. כמה סימנים נפוצים של נגיעות כוללים גירוד או ליקוק מוגזם, נשירת שיער, עור אדום או מגורה, ונוכחות של פרעושים או קרציות על פרוות הכלב שלך.

אם אתם חושדים שלכלב שלכם יש נגע פרעושים או קרציות, חשוב לנקוט בפעולה מיידית כדי למנוע מהבעיה להחמיר.

טיפול בהתקפי פרעושים וקרציות בכלבים

אם לכלב שלך יש מכת פרעושים או קרציות, קיימות מספר אפשרויות טיפול זמינות. אלה כוללים טיפולים מקומיים, תרופות דרך הפה ואמבטיות עם שמפו פרעושים וקרציות. חשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות ולהשתמש במוצר המומלץ לסוג הזיהום הספציפי.

בנוסף, חשוב לטפל בבית ובחצר בפרעושים וקרציות כדי למנוע הדבקה חוזרת. שאבו את הבית ביסודיות ושטפו את המצעים והצעצועים של הכלב שלכם במים חמים. השתמש בספריי פרעושים וקרציות כדי לטפל בבית ובחצר שלך.

אמצעי מניעה להתפשטות פרעושים וקרציות בבית

בנוסף לשימוש באמצעי מניעה על הכלב שלך, ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע התקפות פרעושים וקרציות בביתך. אלה כוללים שאיבת אבק בביתך באופן קבוע, שטיפת המצעים והצעצועים של הכלב שלך במים חמים, ושימוש בתרסיס פרעושים וקרציות.

חשוב גם לשמור על החצר שלך מטופחת ולהסיר מים עומדים, מכיוון שהדבר עלול למשוך פרעושים וקרציות. בנוסף, שקול להשתמש בשיטות הדברה טבעיות, כגון שתילת צמחים דוחי פרעושים וקרציות בחצר שלך.

טיפול מניעתי - מניעת קרציות ופרעושים

הכי חשוב זה פשוט להגן על חיית המחמד בכל ימי השנה!

אמפולות לכלבים להדברה ומניעה של פרעושים וקרציות, למניעת התפתחות של ביצי וזחלי פרעושים ולמניעת התפתחות פרעושים הגורמים לאלרגיות.
התמיסה הורגת קרציות, ובכך גם מגנה מפני קדחת הקרציות.
כמו כן , הורגת פרעושים ואף עוצרת את מעגל החיים של הפרעוש.
אמפולה אחת מדבירה פרעושים בוגרים במשך 4 עד 8 שבועות. היא מונעת התפתחות של ביצי וזחלי פרעושים בוגרים למשוך 6 שבועות ומדבירה קרציות למשך 4 שבועות.
הנוזל מתפשט דרך העור ולא דרך הדם.

אמפולות לכלבים

אם אתם מעדיפים קולר ולא שימוש באמפולות, אז ההמלצה שלנו הוא קולר סרסטו

קולר סרסטו לכלב הינו הקולר המתקדם והאיכותי ביותר הקיים היום בשוק נגד פרעושים וקרציות לכלבים.
הקולר אפקטיבי לתקופה של עד 8 חודשים.
קולר סרסטו לכלב הינו הקולר היחידי בשוק אשר נותן הגנה למשך הזמן הארוך ביותר.
מגן על עור בעל החיים ומרחיקה ממנו מזיקים-עוד לפני שנחתו עליו.
החומרים הפעילים נלחמים בקרציות בשתי דרכים. קולר סרסטו רעיל לקרציות, וגורם להן לצריבה ברגליים. הצריבה הזאת מונעת מהן לעלות על הכלב ולמצוץ את הדם שלו. 

עליכם לבחור את הקולר לפי משקל הכלב. סרסטו לכלב גדול או קולר לכלב קטן

מניעת קרציות ופרעושים בעזרת תרסיס

חזקו את הטיפול עם תרסיס! פרונטליין

במוצרי פרונטליין הושקעו משאבים אדירים במחקר ופיתוח על מנת לספק לכלב ולחתול פתרון נוח קל ובטוח לבעיית הפרעושים והקרציות הטורדניים.
פרונטליין בצורת תרסיס/ספריי לטיפול ו- מניעת קרציות ופרעושים בכלבים ובחתולים.

התכשיר בטוח לשימוש בכלבים וחתולים כבר החל מגיל יומיים

  • התכשיר יעיל ביותר כנגד פרעושים לתקופה של חודשיים ונגד קרציות יעיל למשך חודש אחד.
  • להשמת התכשיר יש לרסס על גוף הכלב או החתול ממרחק 10-20 ס”מ וכנגד כיוון צמיחת השיער ותוך כדי ההתזה יש לעסות לתוך הפרווה.
  • בשום פנים ואופן ובכל מקרה אין לרסס לתוך העיניים, הפה והאף של החיה.
תרסיס פרונטליין

מוצרים מומלצים

  • אמפולות לכלבים בינוניים נגד פרעושים וקרציות 10-20 ק”ג דיקסי – 3 יחידות במארז

    139
    הוספה לסל
  • אמפולות לכלבים גדולים נגד פרעושים וקרציות 20-40 ק”ג דיקסי – 3 יחידות במארז

    149
    הוספה לסל
  • סרסטו לכלב

    קולר סרסטו לכלב קטן עד 8 ק”ג

    239
    הוספה לסל
  • תרסיס פרונטליין 250 מ”ל

    149
    הוספה לסל

מסקנה: שמירה על הכלב שלך בטוח ובריא מפני התקפות פרעושים וקרציות

התקפות פרעושים וקרציות יכולות להוות בעיה רצינית עבור כלבים, אך עם אמצעי המניעה הנכונים, אתה יכול להגן על הגור שלך מפני סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. בין אם תבחרו במוצר כימי או טבעי, הקפידו לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולמרוח את המוצר כראוי. 
אי אפשר להזניח ועליכם לרכוש מוצרים מניעת קרציות ופרעושים!

חשוב גם להיות מודעים לסימני ההדבקה ולנקוט פעולה מיד אם אתה חושד בבעיה. על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול לשמור על הגור שלך בטוח ובריא וליהנות מחיים מאושרים ונוחים יותר ביחד.

לקטגוריות נבחרות באתר :

משחקים לכלבים | אוכל לכלבים | כלוב אילוף | גדר לכלב

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן