פסח שמח! 25 ש"ח מתנה לרכישה באתר>> קוד קופון: Passover
ברכישה מעל 150 ש"ח | ללא כפל הנחות וקופונים | בתקוף עד 30.4.2025
משלוחים חינם לכל הארץ מעל 149 ש"ח
עד 4 ימי עסקים

מי פה לכלב – אמפט

מי פה לכלבים של חברת אמפט, מנקה ושומר על הגיינת הפה, מתאים לכלבים וחתולים.

קוטו עכביש לבן

משחק כדול דנטלי לכלב עשוי מכותנה בעל 8 חבלים עם קשרים בקצוות

מיטה לכלב – המדריך המלא לבחירה הנכונה

מיטה לכלב

יותר ממחצית היום הכלב מבלה את יומו בשינה.
שינה איכותית וטובה היא הכרחית להתפתחות תקינה של הכלב, כמו אצל בני האדם. מיטה לכלב היא הפינה השקטה שלו, שהיא רק שלו!
שרוצה קצת לנוח ניגש אלייה. גם אם הכלב מרבה לישון על הספה או על מיטתכם חשוב שתהיה לו את הפינה שלו שמשרה לו ביטחון.
למעשה, מיטה לכלבים או מזרן לכלב הם מוצר הכרחי לכל בית שגדל בו כלב או כלבה.

כיצד לבחור את המיטה המתאימה לכלב שלך?

מיטה לגור: עלינו לקחת בחשבון את הגודל שאליו יגיע הגור בהיותו בוגר, בכדי שלא נרכוש מיטה חדשה כשיגדל.
גודל המיטה: מיטה לכלב צריכה להיות גדולה מגודל הכלב על מנת שהכלב יוכל להתרווח ולישון בהנאה.
לכלב קטן לא לרכוש מיטה גדולה מידי, בכל זאת הכלב צריך להרגיש בתוך המיטה חם ונעים. לכלב קטן נתאים מיטה לכלב קטן ולכלב גדול יותר נתאים מיטה לכלב גדול.
צבע המיטה: המיטה היא עוד סוג של אקססוריס לבית, אתם יכולים להתאים את גווניה לעיצוב הבית.
עונות השנה: מיטה פרוותית כמו מיטת פלאפי לכלב מתאימה יותר לימי החורף הקרים מאשר מיטה מבד כותנה.
נשירת שיער: כל הכלבים מנשירים שיער, אבל אצל כלבים שמנשירים שיער בתדירות גבוה יותר כמו לברדור עדיפות לרכוש מיטה / מזרן שקל יותר לניקוי כמו מזרן דוחה נוזלים.
מקום בבית: אם יש לכם מקום בבית תוכלו להרשות לעצמכם לרכוש לכלב מיטה מרווחת יותר. שימו לב שעדיף לא להתפשר ולכלב גדול לספק מיטה לכלב גדול.
תקציב: תחשבו את התקציב שאתם מוכנים להשקיע על מיטה. הטווח הוא גדול ומיטה בזול לא בהכרח “פשוטה” מהיקרות.

  • מיטה פלאפי לכלב
  • מיטה לכלב שחור לבן
  • מיטה לכלב מבד כותנה
  • מיטה לכלב וחתול

מדוע מיטת כלבים איכותית חיונית לבריאות חיית המחמד שלך

כבעלי חיות מחמד, כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור חברינו הפרוותיים. אנחנו דואגים שיהיה להם מספיק אוכל ומים, צעצועים לשחק איתם ומקום חם לישון בו. אבל האם אי פעם עצרתם לשקול את החשיבות של מיטת כלבים איכותית? מיטת כלב טובה היא יותר מסתם מקום נוח עבור חיית המחמד שלך להניח את ראשו. זהו מרכיב חיוני לבריאותם ולרווחתם. למעשה, מחקרים הראו כי כלבים שישנים על מיטות נוחות נוטים יותר להיות מאושרים ובריאים. לכן, בין אם אתה בעל חיית מחמד חדש או ותיק, חשוב להשקיע במיטת כלבים איכותית העונה על הצרכים הייחודיים של חיית המחמד שלך. במאמר זה, נחקור מדוע מיטת כלב טובה כל כך חשובה, מה לחפש כשקונים אחת, וכיצד להבטיח שהחבר הפרוותי שלך יישן את השינה הטובה ביותר בכל לילה.

היתרונות של מיטת כלבים איכותית

מיטת כלב טובה מציעה מגוון יתרונות לבריאות חיית המחמד שלך ולרווחתה.ראשית, היא מספקת משטח שינה נוח ותומך שיכול לסייע במניעת כאבי מפרקים, במיוחד בכלבים מבוגרים. מיטה איכותית לכלב יכולה גם לעזור לווסת את טמפרטורת הגוף של הכלב שלך, לשמור עליו קריר בקיץ וחם בחורף. בנוסף, מיטה טובה יכולה לעזור להפחית מתח וחרדה אצל כלבים, ולספק מרחב בטוח שבו הם יכולים להירגע.

אבל היתרונות של מיטה לכלב טובה לא נעצרים שם. מיטה נוחה יכולה גם לסייע במניעת גירוי וזיהומים בעור, במיוחד בכלבים עם עור רגיש. זה גם יכול להפחית את הסיכון לפצעי לחץ, שיכולים להתפתח אצל כלבים שמבלים תקופות ארוכות בשכיבה על משטחים קשים. ולא נשכח את גורם הנוחות. מיטת כלב טובה יכולה לעזור לשמור על הבית שלך נקי על ידי מתן אזור שינה ייעודי עבור חיית המחמד שלך, להפחית את כמות השיער והלכלוך שהם משאירים על הרהיטים והרצפה.

מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת מיטה לכלב

כשמדובר בבחירת מיטה לכלב, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא הרגלי השינה וההעדפות של חיית המחמד שלך. האם הם אוהבים להתכרבל כמו כדור או להתמתח לגמרי כשהם ישנים? האם הם מעדיפים משטח רך וקטיפה או משהו מוצק ותומך יותר? תצטרך גם לשקול את הגודל והגזע של הכלב שלך, כמו גם את כל הבעיות הבריאותיות שיש להם, כגון דלקת פרקים או דיספלזיה בירך.

שיקול חשוב נוסף הוא איכות החומרים המשמשים במיטה. חפשו מיטות מחומרים איכותיים ועמידים שיכולים לעמוד בשימוש שוטף ובכביסה. כדאי גם לשקול את מבנה המיטה, כולל סוג המילוי בו נעשה שימוש והעיצוב הכללי. לדוגמה, מיטות עם קצוות מוגבהים או חיזוקים יכולים לספק תמיכה ונוחות נוספת לכלבים שאוהבים להניח את ראשם על משהו.

גזע הכלב זה עוד פרמטר חשוב נוסף. נתאים מיטה לפי גודל הכלב שהוא עתיד להגיע אליו. מיטה לכלב גדול לכלב גדול, ולכלב קטן מיטה לכלב קטן. 

יתרונות של סוגי המיטה השונים

מיטות לכלבים מגיעות במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, שלכל אחד יש סט יתרונות ייחודי משלו. להלן כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של מיטות לכלבים ומה הופך אותן לבחירה מצוינת עבור חיית המחמד שלך.

1. מיטות כלבים אורטופדיות
מיטות כלבים אורטופדיות נועדו לספק תמיכה ונוחות מירבית לכלבים עם כאבי פרקים, דלקת פרקים או בעיות ניידות אחרות. מיטות אלו כוללות בדרך כלל ריפוד קצף עבה ותומך התואם את צורת הגוף של הכלב שלך, מפחית את הלחץ על המפרקים ומספק משטח שינה נוח.

2. מיטת פלסטיק לכלב
מיטות פלסטיק לכלבים הן בחירה מצוינת עבור כלבים שמעדיפים לישון על הקרקע או לשימוש בחוץ. מיטות אלו כוללות פלטפורמה מוגבהת שמרחיקה את חיית המחמד שלך מהאדמה הקרה והקשה, ומספקת משטח שינה נוח ותומך. מיטות מוגבהות קלות גם לניקוי ותחזוקה, מה שהופך אותן לבחירה מעשית עבור בעלי חיות מחמד שאוהבים לשמור על דברים מסודרים.

3. מיטת פלאפי לכלב
מיטות לכלב סופגניות הנקראות גם מיטת פלאפי לכלבים הן בחירה נעימה ונוחה לכלבים שאוהבים להתכרבל כמו כדור כשהם ישנים. מיטות אלו כוללות עיצוב עגול עם קצוות מוגבהים או חיזוקים המספקים תמיכה וביטחון עבור חיית המחמד שלך. מיטת פלאפי היא גם בחירה מצוינת עבור כלבים קטנים יותר שזקוקים למקום שינה חמים ומפנק.

טעויות נפוצות שבעלי חיות מחמד עושים בבחירת מיטה לכלב

בחירת מיטה לכלבים הנכונה עבור חיית המחמד שלך יכולה להיות תהליך מסובך, ויש כמה טעויות נפוצות שבעלי חיות מחמד עושים לעתים קרובות. הנה כמה דברים שכדאי להימנע מהם בעת קניות מיטת כלב:

1. בחירת גודל שגוי
אחת הטעויות הגדולות ביותר שבעלי חיות מחמד עושים בבחירת מיטה לכלב היא בחירת הגודל הלא נכון. מיטה קטנה מדי עלולה להיות לא נוחה עבור חיית המחמד שלך. ודא שאתה בוחר מיטה בגודל המתאים לגזע ולמשקל של הכלב שלך, ושתספק לו מספיק מקום כדי שהוא יוכל להשתרע בנוחות. כלב קטן יכולה להסתפק ברכישת מיטה לכלב קטן.

2. חוסכים באיכות
טעות נוספת שבעלי חיות מחמד עושים היא לחסוך באיכות כדי להוזיל את הרכישה. אמנם זה עשוי להיות מפתה לבחור במיטה זולה יותר לכלב, אך השקעה במיטה איכותית ועמידה תשתלם בטווח הארוך. מיטה טובה תחזיק מעמד לאורך שנים ותספק לכלב שלך את הנוחות והתמיכה הדרושים לו כדי להישאר בריא ומאושר.

3. לא מתחשב בצרכים של חיית המחמד שלך
לבסוף, חיוני לקחת בחשבון את הצרכים הייחודיים של חיית המחמד שלך בעת בחירת מיטת כלב. אם חיית המחמד שלך סובלת מבעיות בריאותיות, מיטה אורטופדית עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר. אם הם מעדיפים לישון על הקרקע, מיטת פלסטיק עשויה להיות אפשרות טובה יותר. ואם הם אוהבים להתכרבל, מיטת פלאפי לכלב עשויה להיות בדיוק מה שהם צריכים כדי לישון טוב בלילה.

כיצד לנקות ולתחזק מיטה לכלב

לאחר שמצאת את המיטה המושלמת עבור הכלב שלך, חיוני לשמור עליה נקייה ומתוחזקת היטב. ניקוי קבוע לא רק עוזר לשמור על ריח רענן של הבית שלך אלא גם עוזר למנוע הצטברות של חיידקים ומזיקים אחרים. להלן מספר טיפים לניקוי ותחזוקה של מיטת הכלב שלך:

1. קרא את הוראות הטיפול
לפני שתתחיל לנקות את מיטת הכלב שלך, הקפד לקרוא את הוראות הטיפול בתווית. חלק מהמיטות עשויות להיות ניתנות לכביסה במכונה, בעוד שאחרות עשויות להיות דורשות ניקוי ביד בלבד או ניקוי יבש. ודא שאתה פועל לפי המלצות היצרן כדי להימנע מפגיעה במיטה.

2. שואב אבק באופן קבוע
שאיבת אבק רגילה יכולה לעזור להסיר שיער רופף, לכלוך ופסולת ממיטת הכלב שלך, ולשמור עליה נקייה ורעננה. השתמש בשואב כף יד או בשואב עם ריפוד כדי להסיר כמה שיותר לכלוך ושיער.

3. לשטוף מצעים וכיסויים
אם למיטה של הכלב שלכם יש כיסוי נשלף, הקפידו לשטוף אותם באופן קבוע. השתמש בחומר ניקוי עדין, בטוח לחיות מחמד, ופעל על פי הוראות הטיפול בקפידה. ייתכן ותוכל להוסיף כוס חומץ לבן לכביסה כדי לעזור להסיר ריחות.

החשיבות של גודל נכון לגזע ולגודל הכלב שלך

כפי שציינו קודם לכן, בחירת מיטת הכלב בגודל הנכון היא חיונית לנוחות ולרווחתה של חיית המחמד שלכם. אבל איך יודעים איזה גודל מיטה לבחור? הדרך הטובה ביותר לקבוע את הגודל הנכון היא למדוד את חיית המחמד שלך מהאף ועד הזנב ולהוסיף כמה סנטימטרים לנוחות נוספת. כדאי גם לשקול את המשקל והגזע של חיית המחמד שלך, שכן גזעים מסוימים עשויים להזדקק למיטות גדולות יותר או תומכות יותר מאחרים.

הקשר בין מיטת כלב טובה לבריאות חיית המחמד שלך

השקעה ברכישת מיטות לכלבים איכותיות אינה רק לספק לחיית המחמד שלכם מקום נוח לישון בו. זה גם מסייע לבריאות והרווחה הכללית שלהם. מחקרים הראו כי כלבים שישנים על מיטות נוחות ותומכות נוטים יותר להיות מאושרים ורגועים יותר. מיטה טובה יכולה לסייע בהפחתת מתח וחרדה, לסייע בבריאות המפרקים, ואף להפחית את הסיכון לזיהומי עור ופצעי לחץ.

סוגי מיטות לכלבים

עכשיו כשאתה יודע למה כדאי להשקיע במיטת כלב טובה, בואו נסתכל על כמה מהאפשרויות הטובות ביותר בשוק. הנה כמה מהבחירות המובילות שלנו:

מיטת פלסטיק לכלב

מיטות עשויות פלסטיק קלות מאוד לניקוי. אפשר לשטוף אותן במים עם צינור בחצר או באמבטיה.
מאחורה ובצדדים היא גבוה מהחזית שהיא נמוכה יותר.
מיטת פלסטיק מחזיקה מעמד זמן רב יותר ממיטת בד.
שימו לב שמיטות פלסטיק מגיעות בדרך כלל ללא כרית/ מזרן ועליכם לרכוש בנפרד. יש הבוחרים למלא אותה בשמיכה נעימה ופשוטה שאפשר להחליף לעיתים קרובות.
חשוב לוודא שאתם קונים את הגודל הנכון
של הכרית שתתאים למיטה.

למי מתאימה? לכלבים שמבלים את רוב זמנם בחוץ ועליכם למקם את מיטתם מחוץ לבית. כלבים אלו מרבים להתלכלך ומיטת בד תהפוך לבלאי במהירות. גם עקב תנאי מזג האוויר מיטת בד שמונחת ישירות על הדשא/ חול וכו’ תהרס מהר יותר.
מיטת פלסטיק כמובן מתאימה גם לכלבים השוהים בבית ומלכלכים
בתדירות גבוה את המיטה מעצמות לעיסה / פסולת מבחוץ/ נשירת שיערות ועוד
 ועלינו לספק להם כרית נעימה וזולה שאפשר להחליף לעיתים גבוהות יותר.

לרכישת מיטת פלסטיק לחץ כאן.

מיטת פלאפי

 
מיטה עגולה, פרוותית ונעימה במיוחד לימים הקרים אך לא רק. מידת לארג’ היא מיטה לכלבים גדולים. בפנים המיטה יש צמר ומבחוץ בד פרוותי נעים מאוד.
למי מתאימה? לכלבים שאוהבים להתכרבל! מיטת פלאפי פחות מתאימה לכלבים מלכלכים מפסולת מבחוץ/ שאריות של עצמות/ חטיפים ומנשירים. יותר קשה לנקות אותה ממיטת בד/ מיטה דוחה נוזלים

לרכישת מיטת פלאפי לחץ כאן.

מיטת בד

מיטה לכלב
מיטות עשויות בד קלות יחסית לניקוי. מגיעות בעיצובים שונים ומגוונים ובמספר מידות להתאמה מקסימלית.
מיטות בד עשויות להגיע גם חלקן עם פרווה דקה בחלק הפנים של הכרית.
למי מתאימה? לכל הכלבים. מתאימה לכיבוס ב-30 מעלות ללא סחיטה.

לרכישת מיטת בד לכלב לחץ כאן.

מזרן דוחה נוזלים

מזרן לכלב שאפשר לנקות בעזרת סמרטוט או מגבון. מזרן דוחה נוזלים – מים ופסולת. למזרן לרוב כיסוי נשלף באמצעות רוכסן ולכן קל מאוד לניקוי ולכיבוס.
למי מתאים? לכלבים שלא שולטים בסוגרים, שרבים לאכול עצמות במזרן וללכלך אותו, שמנשירים בתדירות גבוה מאוד (משום שהשערות לא נדבקות למזרן). מתאים מאוד לגורים שעלולים להטיל צרכים על המיטה. 

לרכישת מזרן דוחה נוזלים לכלב לחץ כאן.

מזרן לכלב

מיטה לכלב בזול
מזרן לרוב בצורת מלבן או אליפסה
, מיטה ללא שוליים. במזרן אין לכלב את ההגבהה שיש במיטות שאפשר להניח עליה את הראש.
המזרן מאפשר לכלב להימתח בחופשיות וללא הגבלה.
למי מתאים? לכלבים שפחות אוהבים להתכרבל. בעיקר לכלבים גדולים מאוד שגם המיטה הגדולה ביותר לא תספיק להם לישון כאוות נפשם.

לרכישת מזרן לכלב לחץ כאן.

אז מדוע כדאי להשקיע במיטת כלבים איכותית?

השקעה במיטת כלבים איכותית היא אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות למען בריאות חיית המחמד שלכם. מיטה לכלב טובה מספקת משטח שינה נוח ותומך שיכול לסייע במניעת כאבי פרקים, לווסת את טמפרטורת הגוף ולהפחית מתח וחרדה. בבחירת מיטת כלב, הקפידו לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות הייחודיות של חיית המחמד שלכם, ובחרו באפשרות איכותית ועמידה שתחזיק מעמד לאורך שנים. עם המיטה הנכונה, הכלב שלך יוכל לקבל את המנוחה המרעננת שהוא צריך כדי לחיות חיים מאושרים ובריאים.

לסיכום, יש מספר פרמטרים שעלינו לבחון לפני רכישת מיטה לכלב. שילוב של תקציב, גודל הכלב, מיקום המיטה ועוד.
לכלבים שנוטים ללכלך את המיטה לעתים קרובות מידי, אנחנו ממליצים לקנות מזרן דוחה נוזלים או מיטת פלסטיק.
לכלבים גדולים במיוחד עדיף לרכוש מזרן כי לרוב אין מיטה שתספק להם את המענה. לכלבים קטנים, בינוניים וגדולים שאינם מלכלכים יותר מידי נמליץ על מיטת פלאפי או מיטת בד.
מקווים שעזרנו לכם במאמר זה לקבל החלטה כיצד לבחור את המיטה המתאימה לכלב שלך.

המאמר נכתב ע”י צוות דוגיפט והוא בגדר המלצה בלבד, יש להתייעץ עם וטרינר לפני כל יישום המלצה.

  •  
עגלת קניות
×
דילוג לתוכן